Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΠΩ...

Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στους γονείς...
Τελειώνοντας αυτή η σχολική χρονιά θα ήθελα να ήθελα να απευθύνω κάποια λόγια στους γονείς του τμήματός μου.  Το χαμόγελό σας, η καλή διάθεση, τα θετικά σχόλια, η συνεργασία σε όλα τα επίπεδα, η συμμετοχή σας όπου και όταν τη χρειαστήκαμε, το γλυκάκι που δεν ξεχνούσατε να φέρετε και σε μένα "γιατί με θεωρούσατε μέλος της οικογένειας" με ώθησαν να προσπαθώ να κάνω ακόμα περισσότερα, να παίρνω δύναμη να αντιμετωπίσω δυσκολίες.
Η εκτίμηση που δείξατε όλη τη χρονιά σε μένα και στη διδασκαλία μου με κάνουν να νιώθω πιο σίγουρη και πιο δυνατή.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σας εύχομαι να μη χάσετε ποτέ τη διάθεση να προσφέρετε ποικιλοτρόπως.

3 σχόλια:

  1. Με μάτια γεμάτα δάκρυα προσπαθώ να γράψω.....
    Είμαστε πολύ τυχεροί που σας είχαμε ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ μας!!!!!!
    Σας αγαπήσαμε μέσα απο την καθημερινή μας επαφή,μέσα απο τις καθημερινές γνώσεις των παιδιών μας,που να είσαστε σίγουρη μεταφέρονταν στο σπίτι!
    Μας βοηθήσατε σε όλα τα επίπεδα να γίνουμε κι εμείς καλύτεροι...σαν άνθρωποι και σαν γονείς!
    Προσωπικά εγώ σας θεωρώ φίλη μου και μπορώ να σας εμπιστευτώ!!!
    Και την εμπιστοσύνη αυτή την κερδίσατε με τον εξαιρετικό σας χαρακτήρα,το ήθος αλλά και τη δίψα σας να προσφέρετε στα παιδιά μας όσο περισσότερα μπορούσατε!και να είσαστε σίγουρη οτι το κάνατε!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ απο καρδιάς για όλα!συνεχίστε το εξαιρετικό σας έργο!!!ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΘΕΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ. ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ.ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΤΕ ΕΣΕΙΣ.!!!!!!!!!!!!ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ 3 ΣΤΑ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΙΧΑΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ !!!!!ΜΑΘΑΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ !!!ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΕΡΟΣ!!!!ΜΑΣ ΔΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ,ΜΑΣ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΜΑΘΑΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ!!!!ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ !!!!!ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΩ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ!!!!!!!!!ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!(ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΚΛΑΙΩ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΑΝΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΗ ΧΡΟΝΙΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΝ ΤΙ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΟΛΑ..ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΕΣΑΣ!!!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή