Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ...

Σήμερα κουβεντιάζαμε για τη μόλυνση του περιβάλλοντος από τους ανθρώπους.
Μια μικρή κάποια στιγμή είπε:
"Τώρα που θα έρθει η φτώχια θα πρέπει να μην κόβουμε τα δέντρα γιατί μας δίνουν καρπούς. 
Αυτούς τους καρπούς θα έχουμε να τρώμε όταν θα είμαστε φτωχοί".
Τα σχόλια δικά σας. 
Εγώ πάντως εκείνη την ώρα έμεινα άφωνη με την ωριμότητα της μικρής 
αλλά από την άλλη άρχισα να σκέφτομαι τι μέλλον και τι ελπίδες 
έχουμε να δώσουμε σε αυτά τα παιδιά;

Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Τέλη της Άνοιξης, καλός καιρός και διάθεση για επισκέψεις!!!
Έτσι, σήμερα επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Τρίπολης.


Τι περιμέναμε να δούμε;
  • πήλινα αντικείμενα
  • όπλα
  • νομίσματα
  • αγάλματα


Τι ψάξαμε να βρούμε;
 κάτι σχετικό 
  • με το σπίτι τους

  • με τους ναούς τους

  • με τους τάφους

στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε ευρήματα από την έπαυλη του Ηρώδου του Αττικού



και συζητήσαμε για τη δύσκολη δουλειά του αρχαιολόγου
και του συντηρητή αρχαιοτήτων

Με την επιστροφή στην τάξη, 
ζωγραφίσαμε ό,τι μας έκανε εντύπωση από την επίσκεψή μας.






Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013

ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΕΡΑΚΙΑ

Αυτές τις μέρες κουβεντιάζουμε για τα έντομα'
πεταλούδες, μέλισσες, πασχαλίτσες, μύγες κ.λ.π.
Σήμερα λοιπόν φτιάξαμε κάδρα από καπάκια παπουτσιών 
και τα στολίσαμε με γυαλιστερές πεταλούδες.
(το υπόλοιπο κουτί το είχαμε χρησιμοποιήσει για τα πασχαλινά καλαθάκια μας)


Την ιδέα την πήραμε από την κυρία Έλλη, τη νηπιαγωγό του διπλανού τμήματος.
Ευχαριστούμε πολύ!

Τρίτη, 21 Μαΐου 2013

Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ

Οι μέρες αυτές είναι αφιερωμένες στα πουλιά.
Πως φτιάχνουν τη φωλιά τους.

Πως γεννιούνται τα μωρά.

Τι κάνει ο κούκος όμως;

και τα άλλα πουλιά τι κάνουν για να προστατεύσουν τις φωλιές τους;

Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013

ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Αυτές τις μέρες ασχολούμαστε με την Άνοιξη. 
Είδαμε σχετικούς πίνακες ζωγραφικής, 
μιλήσαμε για τα λουλούδια της Άνοιξης, 
τα χαρακτηριστικά τους και την ιστορία τους. 
Σήμερα αναλάβαμε να γίνουμε εμείς μικροί ζωγράφοι.
Ο καθένας επέλεξε τον πίνακα που του έκανε εντύπωση 
και τον αποτύπωσε στο χαρτί του όπως μπορούσε.




 









και κάποιοι επέλεξαν να ζωγραφίσουν περισσότερους πίνακες 
χωρίζοντας το χαρτί τους σε περισσότερα μέρη.