Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ!!!

Χθες την τιμητική τους είχαν τα κουλουράκια.
Έτσι φέραμε τα υλικά μας, σηκώσαμε μανίκια, 
κοσκινίσαμε

πλάσαμε

φτιάξαμε και λαζαράκια

βάλαμε μέσα στα κουνελάκια που είχαμε φτιάξει τα κάλαντα του Λάζαρου  
για να τα μάθουν και οι γονείς μας
 φτιάξαμε και σε πουγκάκι τα κουλουράκια μας 
και έτοιμα!!!

Σήμερα οι μαμάδες ήρθαν για να κάνουμε πασχαλινές κατασκευές.
Πρώτα φτιάξαμε ένα κοτοπουλάκι με CD


Μετά φτιάξαμε ένα κούνελο



και στο τέλος φτιάξαμε λαμπάδες 



Μπορεί σήμερα να κουραστήκαμε αλλά καταφέραμε πολλά'
ευχαρίστηση, χαρά, δημιουργία, συνεργασία, επικοινωνία!!!
Ευχαριστούμε όλες τις μαμάδες που συμμετείχαν για άλλη μια φορά 
με ενθουσιασμό στις δραστηριότητές μας.

Κυριακή, 21 Απριλίου 2013

Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ 22!

Την Παρασκευή, τελευταία μέρα που θα ασχολούμασταν με τα μέσα επικοινωνίας, 
αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη δικιά μας εφημερίδα.
Τι περιλαμβάνει μια εφημερίδα;
Ειδήσεις
Αθλητικά
Τον καιρό
Διαφημίσεις
Κουπόνια
Ταξίδια κ.λ.π.
Όλα αυτά τα βρήκαμε στην εφημερίδα που είχαμε στην τάξη.

Τι τίτλο θα βάζαμε όμως στη δική μας εφημερίδα;
Πιθανοί τίτλοι ήταν:
  • Η καλύτερη εφημερίδα
  • Η ομορφότερη εφημερίδα
  • Η μικρή εφημερίδα
  • Η ομάδα των 22

Ψηφίσαμε και επιλέξαμε τον τελευταίο τίτλο

Στη συνέχεια τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες 
και ανέλαβαν από ένα κομμάτι.
Το αποτέλεσμα!!!







Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ!!!

Το συζητήσαμε με τα παιδιά, 
ενθουσιαστήκαμε, 
το προτείναμε στους γονείς,
συμφώνησαν κι αυτοί
και επιτέλους σήμερα
ξεκινήσαμε να παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια 
με όσες μαμάδες μπορούσαν να έρθουν.






Πιστεύουμε ότι κάναμε καλή εντύπωση στις μαμάδες που ήρθαν
γι' αυτό
περιμένουμε τους γονείς κάθε Πέμπτη στις 11.30 π.μ. 
για να παίξουμε και να διασκεδάσουμε.

ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ!!!

Συζητώντας για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και τις εφημερίδες 
τα παιδιά ανέφεραν ότι μέσα από αυτά τα μέσα ενημέρωσης 
βλέπουμε ή ακούμε διαφημίσεις.
Τα ίδια σχολίασαν ότι κάποιες από αυτές είναι ψεύτικες 
και ότι χρησιμοποιούν ωραία χρώματα 
για να θέλουμε να αγοράσουμε τα προϊόντα.
Ας φτιάξουμε λοιπόν τη δική μας διαφήμιση. 
Τι θα διαφημίσουμε;
Πώς θα το φτιάξουμε;
Τι θα γράψουμε για να πείσουμε το κοινό;





Τρίτη, 16 Απριλίου 2013

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

Αυτές τις μέρες ασχολούμαστε με τα μέσα επικοινωνίας.
Χθες συζητήσαμε για το ταχυδρομείο, γράψαμε ένα γράμμα, 
φτιάξαμε γραμματόσημο και το στείλαμε σε όποιον θέλαμε.
Σήμερα επισκεφθήκαμε την ΕΡΑ Τρίπολης 
για να δούμε πώς λειτουργεί ένας ραδιοφωνικός σταθμός.

Φτάσαμε χαρούμενοι!!!

Είδαμε την κονσόλα του ήχου με τα πολλά κουμπιά, 
τον Η/Υ από τον οποίο βρίσκουν τραγούδια,
το πικάπ...
και ο τεχνικός μας εξήγησε τη δουλειά του.

Μπήκαμε στο στούντιο και δοκιμάσαμε τα ακουστικά.

Μιλήσαμε στο μικρόφωνο μικροί

και μεγάλοι!!!

και χαρούμενοι και γεμάτοι εμπειρίες επιστρέψαμε.

Στη συνέχεια σε ομάδες γίναμε δημοσιογράφοι.
Τι θέμα μας απασχολεί;
Για τι θα θέλαμε να ενημερώσουμε τον κόσμο;

Οι περισσότερες ομάδες ανέλαβαν να ενημερώσουν 
το κοινό για το σημερινό καιρό.



ενώ δύο ομάδες ασχολήθηκαν με τα σκουπίδια 
καθώς η πόλη μας το τελευταίο διάστημα έχει γεμίσει με αυτά 
και τα παιδιά είδαν πολλά κατά τη μετακίνησή μας με το λεωφορείο.


Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013

ΜΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΒΑΠΟΡΙΑ...

Χθες ασχοληθήκαμε με τα μέσα μεταφοράς του αέρα.
Συζητήσαμε για τα αεροπλάνα, τα αερόστατα, τα ελικόπτερα
για τη χρήση και τα χαρακτηριστικά του καθενός από αυτά
και φτιάξαμε με μπουκάλια αεροπλάνα


και με κουτιά και πλαστικά ποτήρια φτιάξαμε αερόστατα

Σήμερα σημειώσαμε το μέσο μεταφοράς που έχει χρησιμοποιήσει ο καθένας μας.
Αναμενόμενο ήταν να έχει τις περισσότερες ψήφους το αυτοκίνητο.

Παίξαμε με συνώνυμες λέξεις
αυτοκίνητο-αμάξι
μηχανάκι-μοτοσυκλέτα
πλοίο-καράβι

και με σύνθετες λέξεις
ποταμόπλοιο
ψαρόβαρκα
αυτοκινητόδρομος
τροχονόμος κ.λ.π.

Βρήκαμε λέξεις που τελείωναν σε -άνο
αεροπλάνο
νάνο
κάνω
ξεκάνω
πιάνο
πιάνω
χάνω
πάνω

και φτιάξαμε ένα μικρό ποίημα με κάποιες από αυτές
Θα πάρω το αεροπλάνο
και θα πάω στον ουρανό πάνω
με το κουκλάκι μου το νάνο
που πάντα από το χέρι το πιάνω 
για να μην το χάνω.

Στο τέλος τα παιδιά σε ομάδες 
ανέλαβαν να παρουσιάσουν τα μέσα μεταφοράς

της στεριάς


του αέρα


και της θάλασσας