Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΜΑΣ

Ευχαριστώ πολύ τη συνάδελφο Κλεοπάτρα Βαγγελή για το βραβείο που μας έδωσε.
Δεν ξέρω αν έχω 11 πράγματα να πω για τον εαυτό μου αλλά
1. Χαίρομαι που έχω γύρω μου ανθρώπους που με αγαπούν.
2. Που κάνω τη δουλειά που αγαπάω.
3. Που παίρνω χαρά από τη χαρά των παιδιών μου και γελώ με τα αστεία τους.
(γιατί όλα αυτά τα χρόνια που δουλεύω έχω πολλαααααααά παιδιά)

Με τη σειρά μου θα χαρίσω το βραβείο αυτό πρώτα στις εξαίρετες συναδέλφους σε Τρίπολη και Μεγαλόπολη και στη συνέχεια σε όλες εσάς Δέσποινα, Σέβα, Άννη, Μαρίνα, Κατερίνα, Κατερίνα, Ειρήνη, Νικολέττα, Καλλιόπη, Ανδρονίκη, Εύα  και όχι μόνο... που με τις ιδέες σας με βοηθάτε καθημερινά να φαντάζομαι, να γνωρίζω, να δημιουργώ και να οδηγώ τα παιδιά μου σε νέα μονοπάτια γνώσης και δημιουργίας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου