Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΜΥΓΔΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΙΣΜΕΝΗ!!!

Σήμερα παρατηρήσαμε τον πίνακα του Van Gogh
Τα παιδιά επεσήμαναν ότι αυτό το δέντρο ήταν μυγδαλιά
και στη συνέχεια κουβεντιάσαμε για το που χρησιμοποιούνται οι καρποί του.
Θυμήθηκαν τη βασιλόπιτα και τους κουραμπιέδες 
και από μόνα τους έπαιξαν με τη λέξη πίτα
αμυγδαλόπιτα
καρυδόπιτα κ.λ.π.

Διαβάσαμε το μύθο της αμυγδαλιάς και τον εικονογραφήσαμε


 

και σε ομάδες φτιάξαμε αμυγδαλιές





Διαβάσαμε το πολύ ωραίο ποίημα για τη μυγδαλιά που έφερε η Κωνσταντίνα:
"Γιατί βιάστηκες ν' ανθίσεις μυγδαλιά λευκοντυμένη;
Δεν κοιτάς πως όλη η φύση είναι γύρω παγωμένη;
Δε χόρτασες το χώμα, δεν πρασίνισαν οι βράχοι
και είναι χιονισμένη ακόμα των ψηλών βουνών η ράχη.
Δε φοβάσαι μη γυρίσει μια καινούρια παγωνιά
τον ανθό σου να θερίσει και να κάψει μ' απονιά;"
"Λες αλήθεια μα κι εγώ δεν αμφιβάλλω
πως μ' αυτή μου τη συνήθεια τρέχω κίνδυνο μεγάλο!
Όμως έπρεπε να δώσω θάρρος και στα δέντρα τ' άλλα
γι' αυτό βιάστηκα ν' απλώσω τ' άνθη μου λευκά σαν γάλα.
Κι αν ο πάγος τα μαράνει κι αν η λύσσα του βοριά
τα σκορπίσει αχνά μου μου φτάνει ότι θα' ρθει καλοκαιριά."

και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε ένα αίνιγμα σχετικό 




2 σχόλια:

  1. Έχετε βραβείο από τα "Φουντουκάκια". Μπείτε στη σελίδα αν θέλατε να το παραλάβετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή