Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ

Αυτές τις μέρες είδαμε τόσες πολλές φωτογραφίες' 
τις δικές μας, των γονιών, των αδερφών μας...
Έτσι σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό και ασυνήθιστο.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν αστείες φατσούλες 
κυρίως με το εσωτερικό χρησιμοποιημένων μαρκαδόρων.

Να το αποτέλεσμα!!!






Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ

Τα παιδιά ανέλαβαν να παρουσιάσουν την οικογένειά τους. 
Ανέφεραν τα μέλη της κάθε οικογένειας και τα ονόματά τους.

Μάθαμε ένα αστείο ποίημα για την οικογένεια:
Ο μπαμπάς μου ροχροχροχ 
ροχαλίζει σαν θεριό 
και η μαμά μου χαχαχα 
χαχανίζει δυνατά
στο τσουκάλι τσιτσιτσι 
τσιγαρίζει το φαΐ 
και η γιαγιά μου πλατς πλατς πλατς 
πλατσουρίζει στα νερά.

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν την οικογένειά τους








Στο τέλος ξεχώρισαν από τα ανθρωπάκια 
τόσα όσα χρειάζονταν για να φτιάξουν τα μέλη της οικογένειάς τους 
και έγραψαν όπως μπορούσαν τον αντίστοιχο αριθμό.




Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ

Χθες τα παιδιά έφεραν διάφορα αντικείμενα, 
που χρησιμοποιούν οι γονείς τους στη δουλειά τους. 
Στόχος ήταν να μάθουμε κατά πόσο τα παιδιά γνωρίζουν 
πιο συγκεκριμένα στοιχεία για τους γονείς τους 
π.χ. όνομα, επάγγελμα κ.λ.π.

Έτσι μάθαμε ότι: 
δύο γονείς είναι πυροσβέστες


ένας μπαμπάς πουλάει ηλεκτρικές συσκευές

  ένας είναι ιερέας

μια μαμά δουλεύει σε παιδικό σταθμό

 μια είναι φιλόλογος

ένας μπαμπάς είναι ιατρικός επισκέπτης

οι πιο πολλές μαμάδες όμως είναι νοικοκυρές

 Με αυτή την αφορμή, κουβεντιάσαμε 
για το πόσο σημαντική είναι η δουλειά της νοικοκυράς.
Έτσι, σκεφτήκαμε τρόπους για να βοηθούν και τα παιδιά, 
ώστε να μην κουράζεται η μαμά τόσο πολύ!!!
π.χ.
μαζεύουμε τα παιχνίδια μας
ντυνόμαστε μόνοι μας
στρώνουμε το κρεβάτι μας όπως μπορούμε
βοηθάμε όπου και όπως μπορούμε


Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΓΕΛΑΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Η μέρα μας ήταν αφιερωμένη στην οικογένειά μας.

Αρχικά τα παιδιά ανέφεραν τα μέλη της οικογένειάς τους.
 Είπαν ότι πρέπει να υπάρχει αγάπη 
και όλοι να αισθάνονται ευτυχισμένοι και χαρούμενοι.
Έτσι, κουβεντιάσαμε για τους τρόπους που μπορούμε να το πετύχουμε αυτό:
Ο μπαμπάς και η μαμά μοιράζονται τις δουλειές του σπιτιού.
Τα παιδιά ντύνονται μόνα τους, 
μαζεύουν τα παιχνίδια τα ίδια 
και ακούνε τη μαμά και τον μπαμπά πολύ προσεκτικά! 

Παρατηρήσαμε έναν πίνακα ζωγραφικής 
που παρουσιάζει μια οικογενειακή στιγμή.

Η συνέχεια ήταν να ζωγραφίσουν μια χαρούμενη οικογένεια 
όπως αυτά τη φαντάζονται.













Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ

Τα παιδιά ανέλαβαν να παρουσιάσουν τον εαυτό τους 
στα υπόλοιπα παιδιά συμπληρώνοντας 
ένα διαφορετικό παζλ 
με τη βοήθεια των γονιών τους...






Η χαρά των παιδιών ήταν ιδιαίτερη όταν διαπίστωναν 
ότι όταν μεγαλώσουν θέλουν να κάνουν το ίδιο επάγγελμα 
ή ότι τους αρέσουν τα ίδια πράγματα.

Επίσης πέντε παιδιά νομίζουν ότι είναι καλά παιδιά. 
Τελικά είναι ή δεν είναι;
Τα συμπεράσματα δικά σας...

Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ (συνέχεια...)

Η μέρα μας ξεκίνησε κάνοντας ένα δώρο στον εαυτό μας. 
Φτιάξαμε βραχιολάκια με χάντρες ή με κομμάτια από καλαμάκια.




Στη συνέχεια φτιάξαμε ένα κολάζ με φωτογραφίες μας 
από διάφορες στιγμές της ζωής μας, 
που για ευνόητους λόγους δεν μπορούμε να σας παρουσιάσουμε.

Και επειδή τα παιδιά είναι μικρά 
σε σχέση με τους γονείς τους που είναι μεγάλοι, 
παίξαμε με αυτή την έννοια.
  • Μικρό-μεγάλο
  • με το σώμα μας
  • με αντικείμενα της τάξης 
  • αναφέροντας αντικείμενα της τάξης πολύ μεγάλα ή πολύ μικρά, 

που δεν μπορούν να μετακινηθούν

Στο τέλος φανταστήκαμε ότι είμαστε μυρμήγκια 
και ζωγραφίσαμε ό,τι τεράστιο βλέπουμε.






Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΡΕΛΟΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ!!!


Τα παιδιά ζωγράφισαν ολόκληρο το σώμα τους για να κάνουν τρελοανθρωπάκια, 
(το κάθε ανθρωπάκι κόπηκε στα τρία 
και τα παιδιά θα μπορούν να συνθέτουν τα ανθρωπάκια τους 
κάθε φορά όπως θέλουν...)






Να, κάποια δείγματα από τη δουλειά μας!!!
και το βιβλίο έτοιμο να μπει στη βιβλιοθήκη.

ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΜΟΥ!!!

Η εβδομάδα αυτή είναι αφιερωμένη στα ίδια τα παιδιά.
Έτσι, σήμερα το πρωί τα παιδιά παρουσίασαν τον εαυτό τους στους υπόλοιπους.
Ανέφεραν το όνομα και την ηλικία τους, 
χρώματα, φαγητά και γλυκά που τους αρέσουν, 
τι τους αρέσει να κάνουν και τι όχι, 
με τι νιώθουν χαρά και με τι νιώθουν λύπη.

Στη συνέχεια ψηφίσαμε για το πώς νιώθουμε όταν είμαστε στο σχολείο.
Με μεγάλη μου χαρά το χαρούμενο προσωπάκι πήρε όλες τις ψήφους!!!

Αναφέραμε λέξεις που θα κάνουν χαρούμενους τους άλλους 
και δε θα τους πληγώνουν
(γιατί σκεφτόμαστε και τους γύρω μας)
  • Σε ευχαριστώ
  • Παρακαλώ
  • Σε αγαπώ
  • Σε φιλώ
  • Σε αγκαλιάζω

και ζωγραφίσαμε το πρόσωπό μας