Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΠΟΡΑΚΙ...

Σήμερα δραματοποιήσαμε την εξέλιξη των φυτών
ακούγοντας το ακόλουθο ποίημα.

Είμαι ένα μικρό σποράκι
κι ένα τόσο δα παιδάκι
μ' έβαλε στο χωματάκι
και μου έριχνε νεράκι.

Έτσι μες στο χώμα μόνο 
τις ρίζες μου άρχισα να απλώνω 
που μου έδιναν νεράκι 
μα και θρεπτικό φαγάκι.

Κι άρχισα να μεγαλώνω
κι απ'το χώμα εγώ να βγαίνω
σαν μικρούλι βλασταράκι
με μικρά μικρά κλαράκια 
και πολύ λίγα φυλλαράκια.

Κι όσο πέρναγε ο καιρός
έγινε και ο δικός μου ο κορμός
κι έβγαλα κι άλλα πολλά κλαδάκια 
και άλλα τόσα φυλλαράκια.

Μόνο με ήλιο και νερό
δέστε με τώρα μεγάλο και δυνατό!
Καμαρώνει το παιδάκι
για το δικό του το δεντράκι
και με αγωνία περιμένει
να φάει νόστιμο φρουτάκι.

Στη συνέχεια το εικονογραφήσαμε σε ομάδες





Γράψαμε όπως μπορούσαμε τα μέρη ενός φυτού

Δημιουργήσαμε με φύλλα και φτιάξαμε
καράβια

πολεμικά πλοία

λουλούδια

δέντρα

στεφάνια

και ανθρώπους

Για το τέλος αφήσαμε το μύθο της Περσεφόνης
Παρακολουθήσαμε το σχετικό video

και τον εικονογραφήσαμε
ακούγοντας πάλι την ιστορία 
γιατί μας έκανε μεγάλη εντύπωση!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου