Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Σήμερα με τα παιδιά κουβεντιάσαμε για τα συναισθήματα.
Δηλαδή τι μπορεί να νιώθουμε;
ΧΑΡΑ
ΛΥΠΗ
ΦΟΒΟΣ
ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΚΠΛΗΞΗ
ΘΥΜΟΣ
ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ
ΑΓΑΠΗ

Τι μας κάνει να χαιρόμαστε;
  • Όταν τρώω παγωτό
  • Όταν με παίρνει αγκαλιά η μαμά
  • Όταν ο μπαμπάς φτιάχνει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο
  • Όταν η μαμά μου με φιλάει
  • Όταν δεν έχει δουλειά και είμαστε μαζί στο σπίτι
  • Όταν μας φέρνει ο μπαμπάς λουλούδια
  • Όταν μας φέρνει σοκολατάκια
  • Όταν παίζω με την οικογένειά μου


Τι μας κάνει να λυπόμαστε;
  • Όταν δε με παίρνει αγκαλιά η μαμά
  • Όταν ο μπαμπάς δε με αφήνει να πάω στη γιαγιά
  • Όταν ο μπαμπάς δε μου παίρνει καινούρια παπούτσια
  • Όταν δεν έχουμε χρήματα
  • Όταν δεν έχω φίλους
  • Όταν δε με αφήνει η μαμά να παίξω
  • Όταν δεν έχω κάποιο ζώο
  • Όταν ο μπαμπάς δε φέρνει το σκυλάκι μας στο σπίτι


Τι μας κάνει να θυμώνουμε;
  • Όταν η μαμά δε με πάει στην παιδική χαρά
  • Όταν ο αδερφός μου με χτυπάει
  • Όταν κάποιος με βρίζει και με κοροϊδεύει
  • Όταν η μαμά δε με παίρνει αγκαλιά
  • Όταν δε με αφήνει να παίξω


Μιμηθήκαμε συναισθήματα χαράς, λύπης, θυμού, έκπληξης, φόβου

Χωρίσαμε σε ομάδες εικόνες ανάλογα με τα συναισθήματα 
που φαίνονταν να νιώθουν οι άνθρωποι αυτοί

Ζωγραφίσαμε πότε νιώθουμε χαρά, λύπη και θυμό


Στο τέλος μετρήσαμε τις χαρούμενες, λυπημένες και θυμωμένες φατσούλες 
και γράψαμε τον αντίστοιχο αριθμό


4 σχόλια:

  1. ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΟΥΛΑ
    ΕΧΕΙ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΙΡΗΝΗ. ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΩ LINK;

      Διαγραφή
  2. http://irinulayouchoose.blogspot.gr/2012/11/blog-post_25.html?showComment=1354122363238#c3427190147533949856

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΤΥΠΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ..ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή